Tjockis.

Klockan 09.34 vaknade jag med panik, skrek till P; stress stress stress. Vi hade nämligen tid på BVC kl 10.00, kvällen innan hade vi planerat att gå hemmifrån 09.40. Jag slängde fram tutten och snabb matade Frank innan vi sprang till BVC, vi han precis i tid.

Lilla Frank väger nu 3595g mot 3240 han vägde för en vecka sen. Han är 54cm lång och har ett huvudomfång på 38cm. Han börjar li en stor kille nu, eftersom han ökar så bra i vikt fick vi en tid om två veckor då han är en månad. Ska bli kul att se vad han väger då. Han har ju gått upp 700g nu på två veckor sen han föddes :)

P är på CC och spelar turre så jag och Frank är själva, ska göra ordning lite tranbärsjuice och sätta mig i soffan och ta de lugnt tills lillen vaknar.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0