To late.

När jag kom hem möttes jag av två brev från ungdomsmottagningen, det fanns ett till mig och ett till P.
Det stod att jag numera var för gamal för att få gå dit och så stod de var jag skulle vända mig när jag hade frågor om sex.
Sen låg de två kondomer i brevet, min första tanke var att de kanske är lite sent att skicka ut ett brev till någon som är 24 år och dessutom gravid. Jag hade behövt brevet för 9 månader sen ;)
I brevet stod var jag ska vända mig om jag undrar nått om sex, man kan fråga sig hur många 24åriga oskulder de finns i sthlm. Inte många skulle jag tro. men det var en fin tanke iaf.

Jag som alltid haft en böjelse att blåsa upp komdomer till balonger tog direkt ut en och började leka med. Känndes som jag gick på högstadiet igen, haha.



Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0