Vikt.

Jag glömde ju berätta att jag vägde mig när vi var på BVC, jag har gått ner 14kg av 15kg som jag gick upp med Frank i magen. Det är bra jobbat på två veckor, magen är dock fortfarande helt äcklig. Trots att den är liten är det som om det var jätte fettig, men de försvinner nog snart hoppas jag.



Mitt mål är att gå ner 3 kg till maj, då har vi massa events att besöka. Två dop och ett bröllop, så då måste man vara snygg. Jag och N måste snart börja med våran träning, så irriterande att jag inte får göra situps förrän om 8 veckor...

Så hård bantning nu utan träning :)

Nu ska Frank käka, jag hör hur han ropar på mig bäst att skynda innan skriken startar.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0