Andy och Andy.

Laddade precis in mina bilder från telen i datorn. Jag måste ju bara visa vem Frank är döpt efter, så jag presenterar Andy och Andy mina två bästa :)

Bilden har dock lite motljus men jag vet ju att söta Anneli tog bilder så om jag har tur kasnke jag kan få kopior..

 



Jag ska tillägga att Frank ALDRIG sitter tyst hos någon som sitter ner, men hos Andy gick det alldeles utmärkt. Han kännde nog att det var mammas tvilling, haha.
Så snart får vi nog styra bilen mot Örebro igen och hälsa på, fast har vi tur kasnke han kan komma hit till oss :)


Idag har vi träffat T och hans söta flickvän, vi tog en promis och satte oss på ett cafe och käkade lite sallad. Jag har inte träffat hans tjej "på riktigt" förrut bara i förbifarten. Så det var extra roligt, hon var super snäll och trevlig. Kul med nya vänner, extra bra då vi ofta blir lämnade ensamma samtidigt.

Puss K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0