Badkar.

Jag och Frank badade massa i Mammis badkar när vi var där, det var så mysigt.
Hemma har vi ju bara baljan och där badar han ju själv. Det var så kul att kunna sitta i vattnet med honom, längrar tills han kan sitta upp själv, oj vad vi ska bada då.

Frank gillar att bada med Mamma...



Frank har varit en riktigt jobbig liten kille idag. Han har vägrat sovit mer än 20 min i streck, så nu sitter jag och räknar minuterna till P kommer hem från valla. Hoppas han kommer snart!

Jag hade tänkt beställa kort idag på Frank, men det har det tyvärr inte riktigt funnits tid till. Jag tänkte beställa sånna svartvita tavlor att ha i hallen, tror det kommer bli super fint.

Jag har även hunnit med att posta Franks hand och fotavtryck idag, det ska bli tre hjärtsmycken med hans avtryck och namn. Ett till mig, och till hans mormor och farmor.

Ikväll ska vi ju som sagt till essingen för lite tv mys, jag och P tabbade oss igår och köpte massa godis och chips. Såklart skulle vi ha köpt snacksen påvägen dit, för här hemma minskar och minskar det bara i påsen, haha.
P skulle ha gömt den när han åkte imorse ;)
Nää nu skriker lillen från gymmet, jag han iaf göra nått i 5 minuter.
Man tackar!

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0