Bibblan.

Idag har jag och Frank varit på bibblan med mammagruppen, vi fick en rundvisning och så läste de lite ramsor för oss.
De har tydligen rim och rams träffar två gånger i veckan där, så jag och Frank ska nog tassa dit nån gång.
Vi kasnke kan hitta nån mamma i våran ålder vi kan hänga lite med, mammorna i vår grupp är runt 35 allihoppa.

I morgon och söndag ska jag och Frank vara helt själva hela dagarna, P ska nämligen på elitloppet.
Vi ska även till essingen imorgon och kolla på schlager så jag hoppas Frank är snäll med mig imorgon så jag inte är helt slut.
Helt sjukt förresten att sverige inte ska vara med och tävla, det trodde jag inte kunnde hända.
Vi är ju ALLTID med, jaja jag hoppas på tyskland nu tills jag sett alla bidragen så kommer ett slutgiltigt besked om vem som enligt mig ska vinna.

Nu ska jag samla kraft inför imorgon.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0