Bröllop.

Ja bröllopet, oj va fint det var.
Vi åkte hemmifrån vid kl 13 och kom hem ca 12 timmar senare, så det var tur att jag tog med Frank. Annars hade jag blivit tokig, jag har ju max varit ifrån honom i 4 timmar.

Brudparet var så fina, och allt var så perfekt! Jag har alltid sagt att jag inte ska gifta mig men samma sak hände som när ajg var på dop, jag ändrade mig.
Så nu är det bara att vänta på att P ska fria, haha.

De var så fina..

 

Efter vigseln åkte vi vidare till en jätte mysig gård där festen var, maten smakade toppen och bröllopstårtan var den godaste tårtan jag ätit ever!

 



Rapportering om Frank kommer.

 

Nu ska jag och Frank iväg till essingen och träffa Nillan och kiddsen. De andra två grabbarna ska och spela golf.

Puss K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0