Dagens shopping.

I dag har vi varit i nacka forum och shoppat lite.
Det blev en febertermometer att mäta i öronen, en snorfångare och en kamera.
Snälla P hade lovat mig och Frank en kamera så nu finns den här hemma.
En sony blev de, han i affären sa att den var den mest prisvärda och att den gott och väl räckte till mig. Jag har fått för mig att dyrast alltid är bäst men enligt honom var den här bäst för mig, enkel och bra. Nu håller batteriet på att laddas så jag har städat lägenheten för att få tiden att gå fortare, vill börja leka med kameran nu!!!



I kväll kommer T hit, han och P ska spela turrar. Så jag och Frank får klara oss själva, stackars oss..

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0