Deffa.

P och jag har köpt piller och pulver. De till mig för att få bort allt bebis fett och till P för att han är svag och benig ;) I hans vitminburk finns de läskigaste pillren ever, de är superstora och mörkgröna. Jag har inte öppnat min burk än, man vet aldrig vad som väntar där.

Vet inte när man kan börja ta dessa, jag kanske ska vänta till jag slutat amma!?
Innehållet i pulvret verkar iof vara ungrfär samma som i bröstmjölks ersättning, haha.




Nu ska vi åka till Märsta och käka middag, P har lovat mig en sväng förbi IKEA också, behöver lite nya saker till Frank.
Jag berättaed ju att jag köpte stl 26 i byxor, jag vill nu medela att dessa är för stora. Så jag ska sy in dem när vi är i märsta, jag ska även sy några kuddar till Frank så hans platthuvud inte blir värre.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0