Familje träff.

Igår var jag och Frank och träffade min extra familj, Andys familj.
Det var så roligt att träffa dem igen, vi kom fram till att det var runt två år sen sist. Jag fick även träffa en viss boyfriend som var super söt och trevlig. Ska bli så roligt när de flyttar upp till Sthlm sen, eller hur?! ;)

Vi snackade massa gamla minnen, och jag kan bara hoppas att Frank inte kommer hitta någon som är som min Andy och jag var.
Hoppa in och ut ur bilar i farten, gena över skoltak, ja you name it. We did it all!
Men och andra sidan har jag mina bästa minnen med denna människa, så jag får nog önska att Frank hittar en lika bra vän som jag har.

Frank trivdes alldeles utmärkt i famnen hos både Andy och Mamma Andy, så nu vet jag var jag ska åka och lämna av honom när jag inte orkar längre, haha.
Frank fick en supersöt kanin i present, men frågan är om han kommer få ha den eller om jag kommer sno den av honom och ligga och snutta på öronen själv :)

Idag har jag och Frank promenerat ner till city, ja om man nu kan kalla det så. Det tog oss över en timma, vi gick fel kanske 5 gånger innan vi hitttade rätt.
Väl framme mötte vi upp mammi, jag fick en tandis undersökning och sen traskade vi hem.

Vi har precis haft besök av mammas syster och hennes man, Frank fick ännu mer presenter och mys.

Nu ska jag ringa min Sandris så kasnke vi kan ta en promis.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tack för besöket, det var såååå kul att träffa dig och att få gulla lite med Frank.



Kramar från Anneli Sonic o Fozzi

2010-05-19 @ 12:20:06
URL: http://anneli.agilitysport.info
Postat av: Anneli

Tack för besöket, det var såååå kul att träffa dig och att få gulla lite med Frank.



Kramar från Anneli, Sonic o Fozzi

2010-05-19 @ 12:26:37
URL: http://anneli.agilitysport.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0