RegnbågsFamiljen.

Innan maten skull serveras på bröllopet matade jag lillen i hopp om att han skulle somna.
Somnade han, Nej jag och Balex fick gå på skrikfest ist. A-L och B hade lovat att hjälpa till med Frank, men dem såg vi inte röken av under skrikfesten.

Kvällen innan hade det varit samma sak och då var det enda som hjälpte mitt senaste cirkustrick, GÅ AMMNING..
Ja, jag vet mycket avancerat, när jag och Balex hade testat allt, bilstolen, kåldolmen, vagnen, famnen ja verkligen allt.
Då bestämmde jag mig för att introducera min uppfinning för henne, vi tågade in på den 1 kvm stora toaletten med en skrikande unge. 
Där inne åkte klänningen av, eftersom den knäpps ibak drog jag ner den till höfterna. Bhn åkte av och jag tog skrikungen som vägrade ta tutten.
Jag börjar gunga lite så han skulle känna att jag rörde mig, och vips då åker klänningen ner till fötterna.
Där står vi alltså, alla tre, en skrikande unge, en tjej i enbart trosor och en förskräckt Balex.

I enbart iförd string och en ammningsbehå som var i vägen för Frank när han skulle hitta tutten, tvingades stackars Balex hjälpa mig få ner min BH, herregud om någon hade kommit in och sett denna cirkus.
De skulle ha trott vi var knäppa, eller ja vi kasnke är knäppa med tanke på vad vi höll på med, haha.
Tänka sig var man gör för att få tyst på skrikande barn...

Annars var kvällen super trevlig och mysig, jag är så glad att jag gick dit.

  

Balex, me love you :)

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0