Full Fart.

I går hade vi Marie med familj här, hennes son är 4år och dotter 7 år. Med andra ord var det full fart här.
Rocker var i extas, han lekte och lekte och sprang och sprang. Jag har aldrig sett hunden kasta i sig maten som han gjorde igår.

Vi fikade lite och gick en promis till lekparken där barnen och vovven lekte för fullt. Tyvärr var det lite dåligt väder igår, regn och iskallt. Svårt att tro att det var 27 grader dagen innan. Frank fick en jätte gosig snuttefilt och en fin fin Tshirt.

När de åkte hem vid 19 käkade vi lite middag och hoppade ner i sängen. Frank sov från 23 till 01, sen var min lilla odåga vaken till 03.30 innan det var dags att sova igen. Sen var de dags för mat kl 6, och sen ville han gå upp halv 9. Så inatt har jag inte sovit speciellt mycket. Mammi är ute med vovve och bebbe nu så ska lägga mig och vila lite tänkte jag.

Frank har även hunnit med att busa med sin mormor idag, när blöjan skulle bytas passade Franken på att kissa, mormor bytte handuk, då passade han på att bajsa, mormor bytte handuk igen och då var det dags för lite mer bajs. Efter allt dessa suckade vi och bytte handuk för tredjegången och vad tror ni händer då, jo lilla busungen kissar igen. Haha, det blir mycket tvätt här, men som mammi sa, vi får se det från den ljusa sidan vi sparade 1kr i blöjkostnader ;)

Idag ska jag och Frank träffa Andy, ååh min Andy, som jag längtat. Det rycktas om att jag även ska få träffa en viss boyfriend.. Hoppas hoppas!

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0