IKEA.

Oj va mycket roligt och billigt de har på IKEA. Vi handlade lite saker till Frank, blev nya överdrag till skötbordet, badhanduk och nya kuddar, eller snarare tyg som jag sydde kuddar av.
Till vardagsrummet köpte jag några blommor till bordet.



Det gick jätte bra att sy in byxorna och kuddfodralen. Jag hade köpt alldeles för mycket tyg så tänkte ta med överskottet hem till mammi så kan vi sy resten där. Orkade bara sy två fodral idag plus byxorna. Byxorna är tyvärr fortfarande lite stora, men de sitter bättre i benen iaf. Kanke måste köpa nya igen, men denna gång ska jag prova dem innan, haha.

Vi hade även grillpremiär i Märsta, supergott kött med sallad käkade jag och de andra potatis. Till dessert blev det glass med maränger och jordgubbar, det var så smaskigt at jag tog två portioner. Så jag kunde lika gärna ha ätit potatisen, det blev så onyttigt med all glass iaf.

Nu ska vi sova för imorgon är de dop!

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0