Jag är döende.

Herregud vilken natt!

P åkte för att spela vid halv tio, Frank uppskattade inte att bli lämnad med mig utan drog två sprutspyor över hela mig. Sen skrek han tre timmar i streck.
Precis när jag fått honom att sova kännde jag att jag mådde illa. Ja det ska tydligen inte räcka att jag är förkyld, nej då. Nu var kräksjukan här!
Jag kräktes och kräktes så stackars P fick komma hem och ta Frank. När mina kräkningar avtog vid nio imorse, ja då började nästa.
UTSLAG! jag har utslag i hela ansiktet, hela armarna och hela bröstet, jag blir tokig. Jag har fått en läkartid nu halvsex som jag sitter och väntar på.

P's föräldrar kommer hit en sväng ikväll med och tar Frank lite så vi får vila. Hoppas mina utslag försvinner snart, jag ser förjävlig ut.

Hoppas verkligen att jag hinner bli frisk till dopet på lördag!

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0