Jag gav efter.

Jag kämpar vidare med nattsömnen. I går var jag och Frank själva hela kvällen, P var och spelade.

Planen var att lägga Frank 21, precis efter sista matpasset. Det tyckte inte Frank, nej han ville sova redan kl 19, jag försökte mata en mätt kille. Det gick lite sådär, han låg mest och sov vid tutten men vid 20 flyttade jag in honom i sängen.
Sen sov mammas duktiga kille till 01.30, tanken var att jag inte skulle ge honom mat förrän 03. men jag gav efter, jag var så trött så tutten åkte fram och lillen fick mat.
Sen somnade han om efter en timma och sov till halv 6, käkade lite och sov vidare i vagnen till 9. Så snart ska vi väl få in dessa jävla rutiner.
Jag vill sova en hel natt!

Men anledningen till att han somnade om vid 6 var att jag tog med honom på en promis, annars hade han aldrig somnat om.

Fan va lugnt det är på Stockholms gator 06 på morgonen.

Nu ligger lillen och sprattlar på gymmet, han har blivit jätte duktig på att ligga själv.
P är som vanligt ute och åker, nu är det bilen som sak besiktas, alltid är det nått.
Nu har han varit borta mycket i tre dagar och gjort roliga saker, snart är det min tur!!!
Som om de kommer hända, haha.

Ska försöka hålla Frankis vaken till halv två sen en promis i det fina vädret.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0