Lördag.

Våran lördag hade fullt med aktiviteter. Detta firade Frank med att vakna 06.00 och vägra somna om.

Så motvilligt gick jag upp och satte mig vid tv'n. Som tur var kom mammi upp och hjälpte till. När klockan var 10 hade vi redan hunnit bada och tagit en promenad. Regnet öste ner och jag hade inte allt lust att börja göra mig klar till dopet. Ingen höjdare att springa runt i klackar och klänning i regn.
Det var som om nån hörde mina tankar, för innan jag visste vad som hänt var det strålande sol och 27 grader på framsidan.
Detta gjorde att jag ännu mindre ville gå på dopet, nu villa jag bara sitta ute i solen.

Men kl 14.40 stod bilen utanför som skulle hämta mig, ut hoppade Sandra och snabbt åkte vi iväg till kyrkan. Som vanligt blev vi lite sena, eller vi kom snarare perfekt!
Alla hade satt sig på ens sidan i kyrkan, tyvärr fanns de ingen mer plats där så jag och Sweet fick sätta oss(helt mobbade) ensamma på andra sidan. HAha klart vi skulle sticka ut som vanligt.

Dopet var fint och kaffe och mat fick vi en bit ifrån kyrkan.
Mangi hade förändrats såååå mycket, han var inte Mangi längre, han var en pappa, en väldigt vuxen pappa. Jag och Sweet blev lite ledsna när han inte ville hänga nått med oss i veckan, jag antar att han inte känner att vi har lika mycket gemensamt längre. Vilket iof är konstigt då Frank ochså finns här :)
Jag och Sweet hade skämtat till det lite på vårat paket, vilket tyvärr inte uppskattades lika mycket som vi hade hoppats.

Lillebror Phille skjutsade hem mig från dopet och jag satte mig direkt ute i solen och njöt. När klockan blev 19 fick vi gäster. Jätte trevligt men när klockan började närma sig 10 var jag så trött att jag mådde illa, haha.
Frank fick en jätte fin body med matchande mössa, han kommer bli en riktig tuffing.

I dag väntar vi besök igen, Marie, hennes man och deras två barn kommer. Ska bli super kul, vet inte när jag såg dem sist.

Nu ska vi göra oss klara och åka till leksaksaffären.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0