Mamma Möte.

Jag och Frank har precis kommit hem från vårat inofficiella mamma möte. Vi möttes vid vasaparken och gick vidare till espressohouse för en lunch.
Jag kan ju säga att vi inte var de enda mammorna med barnvagnar där, ojojoj säkert 15 vagnar där inne. Jag tyckte såå synd om personalen så det första jag gjorde var att gå fram och be om ursäkt, haha tror det uppskattades. Det hade gjort det av mig iaf, och ni skulle sett hur fint jag lämnade vårat bord, skinande rent.
Jag är nu officiellt den BÄSTA mamman i stan.

Det var trevligt att träffa alla mammorna och bebbarna, vi var totalt 5st, bara tjejbebisar så Frank var in heaven :)
På fredag ska vi till bibblan på bebisbokkluibb med de andra mammorna, jag var helt negativ till dessa möten i början men nu börjar jag gilla dem.

I går var vi och hälsade på Nillan och kiddsen på essingen, det var super mysigt. Vi bestämmde även date på lördag när vi ska kolla schlager festivalen, ska bli så roligt. Jag är grym på att gissa vinnare, favvisen just nu är tyskland.
Vi försökte även fota de nyblivna trillingarna, med de vägrade le. Det spelade ingen roll vad vi gjorde alla var grymt sammanbitna, blev roliga kort iaf. Det var bara när Anders dansade för dem de log och skrattade, jag ska försöka få lite fina bilder på lördag.

Jag fick även sov tips av Nillan som vi provade inatt. Det gick över förväntan. Jag la Frank vid 20 och han vaknade vid 2, men jag gav honom inte mat förrän 3, sen sov han i vagnen till 6. Så jag ska köra så i 5 dagar sen ska jag öka på till att inte ge honom mat förrän 4, till slut kasnke han sover hela natten. Tur att jag har Nillan för tips.

Nu ska Frankis ha mat, måste se till att han är hungrig till 20, så han kan somna då.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: nillan

Hejja er! Jag håller tummarna för en minst lika bra natt i natt :)

2010-05-25 @ 21:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0