Mycket nu.

Bloggadet har haft ett litet uppehåll, det har varit mycket nu att tänka på och att fixa.

Igår gjorde jag något jag hade hoppats på att aldrig behöva göra men nu är de gjort iaf, och jag hoppas att det inte blir något mer av de!

Annars har vi tagit de ganska lugnt, lite promenader och cafebesök. 

Dopet i lördags var super fint och trevligt. Jag har bara varit på ett dop innan så jag kom inte riktigt ihåg hur det var. Vi var först i kyrkan i ca30 minuter sen var det fika och lite mat efter. Jätte trevligt att träffa massa folk som man vanligt vis inte ser så ofta.
Jag fick även en liten smygkik in i framtiden när jag såg Elliot, ojojoj va sötnosen sprang omkring. MammaMammaMamma haha så söt.

Jag tyckte dopet var så mysigt att idag smög jag in i vasa kyrkan på odenplan, jag antar att det är där Frank ska döpas om vi bestämmer oss för det. Det var så fint där inne att jag nästan blev tårögd, så ett litet dop i slutet av sommaren är inte helt omöjligt!
Tänkte att jag ska sätta mig och kolla upp det nu.

På fredag åker vi till A-L och B, ska vara där en vecka.
Det jag ser fram emot mest med denna resa är att jag ska träffa mina älsklingar Sandra och Andy. Var så länge sen, jag längtar verkligen!
Vi ska även på Mangis dop jag och Sandra, sen är det ett kusinbröllp lördagen efter.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Var jättekul att träffa er och se lilla sötnosen live! Kul att du tycker min son är söt. Själv är jag ganska trött nu och tänkte ev leasa ut honom varje kväll mellan sex och nio och varje morgon samma tid. Sugen?



Kram!

2010-05-11 @ 20:27:16
Postat av: K.

Lotta.

Haha, ja den där energin var inte att leka med. Full fart hela tiden. Så sjukt att man längtar dit. När Frank låg i magen ville jag att han skulle komma, och när han väl skulle ut ville jag att han skulle stanna, haha. och nu vill jag att han ska kunna krypa, jag kommer ångra mig direkt när han kan krypa och bara villa ha han som han är nu :)



va hette den affären i sickla med leksaker? :)

pusspuss

2010-05-12 @ 11:56:36
URL: http://midgetslife.blogg.se/
Postat av: Lotta

Krypa känns helt okej när de är som Elliot är nu. Precis som du säger haha! Men jag vet, jag längtar också alltid efter nästa steg. Nu vill jag att han ska börja prata mer. Men med tanke på alla ljud han redan sprutar ur sig så lär jag säkert få ångra den önskan med när jag har skavsår i öronen.



Fast jag skulle ju såklart inte vilja ha honom annorlunda. Det jobbiga är när viljan sätter in. En unge som kan gå men inte har nån egen vilja är nog inga problem ;-)



BOINK heter butiken.



Hoppas ni njuter av solen och be läkaren om tavegyl mot utslagen. Går bra när man ammar ;-)



Kramar!

2010-05-21 @ 23:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0