Nässelutslag.

Så nu var läkarbesöket avklarat, det visade sig att jag fått nässelutslag. Men läkaren var förvånad över mängden och storleken, så jag fick lite olika piller så snart ska de vara borta. Eftersom jag ammar var det lite problem med vilka piller jag skulle få, men tror det blev bra till slut.

P är och köper mat, behöver få i mig nått nu så det produceras mjölj. Jag märkte direkt när jag inte ätit sen igår att det blev mindre mjölk i tuttarna.

Frank är förövrigt 2 månader idag, vilket jag själv inte kom ihåg utan blev påmind om av P's mamma som hade med sig lite kläder til Frank i present.

Nu ska jag klia vidare på mina gigantiska utslag, haha.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: nillan

Usch... låter inget vidare :( Krya på dig!!!! Ni måste ju vara friska till dopet! ...men om ni har kräksjukan får ni gärna hålla er på hemmaplan.. haha!



Förresten så är jag ledsen att jag inte hörde av mig ang promis ( Nu hade du nog inte kunnat gå ändå men...) Blev en lunch med chefen idag..



Pusspuss

2010-05-04 @ 20:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0