Onsdag.

Igår, ja låt oss se vad hände då.

Jo på natten kom mina kära utslag tillbaka, oj vag jag har saknat dem. Jag har sån tur att de kommer tillbaka minst två gånger i veckan så jag inte glömer dem. Tabletterna mot skiten är slut, och när jag skulle införskaffa nya på apoteket visade det sig att man inte får äta några av de tabletter de hade mot nässelutslag när man ammar.

Så jag drog iväg ett mejl till våran husläkare, så hoppas att hon skriver ut tabletter till idag. Kul att vara prickig på brölloppet.

Vi hade även besök av Birgitta, Jan och Karin igår. Vi käkade tårta och grillade, jätte gott.
Vi har ätit så mycket onyttigt nu när vi varit här så vi får se om jag går i klänningen till brölloppet.
Det blir fika och tårta varje dag eftersom vi har så mycket besök.
P sa att om han tar en till tårtbit ska jag slå honom med en flugpiska, haha. Det säger ganska mycket om hur mycket tårta vi äter.

Frank fick ännu mera presenter igår. Han är en bortskämmd liten kille. Två nya bodys av Karin och Pengar och ett gosedjur av moster och man.
Frank har fått sååå mycket kläder av Karin nu att det börjar bli pinsamt, så när hon får barnbarn blir det för Frank att ösa över henne presenter :)

Nu ska jag, vovve och Frank ut och promenera innan det blir för varmt.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0