Riktig mamma.

Dagen, ja dagen har varit näst intill perfekt. Min duktiga son sov först 6 timmar, mat, 3 timmar, vaken 1, sov 3 timmar till.
Ja jag vet han ÄR grym!
Så nu jobbar vi för en likadan natt :)

Idag har vi varit ute och åkt lite, först gick vi till åhlens och handlade fotoalbum, jag har nämligen beställt massa kort på lillen.
Beställde även ett stort svartvitt kort som är tryckt på duk, blev 40¤60 och ska sitta på väggen i hallen. Det kommer bli så fint.

Sen tog vi bilen till Barkaby där P handlade en ny golfbag, Frank fick en superfin pyamas och lite strumpor och jag fick en tvättställning.

Ps föräldrar var förbi här en sväng på eftermiddagen, Frank fick en jätte fin stol i 3månaders present, bilder kommer imorgon :)
Lillen blir så bortskämmd, så sort han fyller ny månad(!) får han paket av sin gulliga farmor.

Pappa P gjorde mig så lycklig idag, han kopplade in min tvättmaskin. Så nu har jag precis tvättat och hängt min första maskin.
Jag är nu officiellt en riktig mamma, jag har tvättmaskin!!!
Denna tvättmaskin kan vara det bästa som hänt mig efter Frank, och mjo ev. efter städerskan, P kommer på en blygsam fjärde plats.

Nu ska jag lägga mig i sängen och drömma om min nya alldeles fantastiska, underbara, fina, bästa tvättmaskin. Klockan är ställd tidigt imorgon, då ska tvätten vikas och en ny maskin ska in, tänka sig vad lite som kan göra en mamma glad.

I morgon ska P spela golf och jag och Franken ska på mammamöte, woohoo.. Vi ska prata om sömn, det kan vi verkligen behöva höra!

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0