SystemKamera.

Jag sitter och googlar runt efter en bra systemkamera. Hittar massa olika, så svårt att veta vilken som är bäst.
Hittade en olympus som verkade bra, 12 megapixlar tror jag den hade.
Behöver man mer?
VAd är det egentligen man ska kolla efter när man letar kamera, kanske bästa att gå till affären och fråga.

Jag har precis stått och provat min dopoutfit, ingen rolig syn vill jag lova.
Måste ta nån tjocktröja över elelr nått för att täcka flubbet. Jag vill ju inte äckla de andra gärsterna. Franks skjorta var tyvärr lite stor så vi får se om han ska ha den iaf.

Jag har just nu på mig mina nya jeans, de är super snygga!
Jag fick gå upp till storlek 26(!) mot min vanliga 24. Undrar om jag någonsin kommer i mina gamla jeans igen eller om det bara är att köpa nya. Jag har väntat nu i 8 veckor på att komma i de gamla men idag gav jag upp, orkar inte gå omkring i leggings hela tiden.
Längtar tills Frank är 6 månader så jag kan börja träna på riktigt.

Nu väntar jag på att P ska kolla klart på hästarna så vi kan åka till maxi och handla, det är typ min höjdpunkt i veckan, haha.

Puss K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0