Tidig Morgon.

Jag och Frank har gått upp för dagen. Natten gick inte riktigt som planerat, tror dock att det var vårat eget fel. Jag hade planerat dagen perfekt men sen blev det ju lite ändringar.

T och hans girlfriend kom och vi gick promis med vagnen, Frank sov då från 15 till 17, och åt det näst sista målet 18.
När klockan var 19 var han ganska trött och somnade, så jag tänkte jaja vi låter honom sova. Han sov i några minuter sen var han på topp igen, yippie! ;)

Jag matade honom vid 20, sen somnade han inte förän 22. Vaknade 00.30, och sov vidare till nu. Så han sov iaf 6 timmar i streck nu på morgonen.
Jag vet i tusan hur vi ska få honom att sova en hel natt, det vore så skönt om han bara kunde sova 9 timmar i streck då skulle jag kunna gå upp och vara super pigg hela dagen. Nu blir jag som en zombi framåt 16 tiden.

Vi hade även Davve här på besök igår, så trevligt. Frank och han hade skrattfest, det är så roligt att lillen verkligen kan skratta. Han har även kommit på hur man skriker högt, så ibland kommer det höga tjut från honom. Jätte gulligt!

Nu ska vi kolla svenska hollywood fruar jag och Frank...

Puss K.

Kommentarer
Postat av: nillan

Hehe, ni kommer snart in i det... rutiner, rutiner, rutiner... ;-) Så blir Frankis som en liten klocka ska du se ;-) Jobba på, ni har igen det med råge sedan när han kommit in i sina rutiner!



Ses på lördag! Jippi! Pusspuss

2010-05-27 @ 09:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0