Valla.

Idag gjorde Frank sin premiär på Valla.
P, jag och några av P's kompisar var där och spelade. T's flickvän kom förbi lite senare och höll i Frank, så sanrt blir det nog en kompis :)

Jag blev jätte stressad i början när vi satt där, det var så höga ljud och alla skrek. Så jag tog Frank och fick upp där det inte var några ljud, så kännde jag hur det började klia i hela ansiktet. Jag gick in på toaletten och kollade mig i spegeln.
Utslagen var tillbaka! Helvete tänkte jag, baddade ansiktet med vatten och gick ut och visade P.
Jag satte Frank i BabyBjörn och gick runt lite tills han somnade. Kliandet började avta och när jag kollade mig i spegeln 30 min senare var alla utslag borta!

Så nu vet jag anledningen, STRESS! Helt sjukt att man kan få dessa äckliga utslag när man blir lite obekväm och uppstressad. Jag ska inte sätta mig i sånna situationer igen utan tänka mig för bättre.
Franks nästa Valla besök får därmed vänta.

Nu ska jag sova, imorgon bär det av till Märsta för lite grillat.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0