Vi är på vift.

Igår tog vi nya bilen och satte av till A-L och B.
Det tog nästan 2,5 timmar så Frank sov hela vägen, ag passade även på att sova lite.

Nä vi kom fram åkte jag och mötte upp Sandra för en fika och lite shopping. A-L slutade jobba vid 15 så vi liftade hem med henne.

Frank har fått en så fin säng här med vaggtasssar, hur bra som helst. Han har även fått ett pinguskötbord. Ett sånt som jag var fr snål för att köpa hem, tur att han har en snäll mormor.

Frank somnade vid halv tolv igår och sov till fyra, sen somnae han om till 6 då vi gick upp. Mammi kom upp vid 7 och tog hand om lillen så jag kunnde sova lite på soffan innan frullen.

Jag och Frank har invigt badkaret här på morgonen, jätte mysigt var de, bilder kommer senare :) Nu ligger han i vagnen och sover efter morgonpromisen.

Jag ska snart börja göra mig klar för dopet, Sandra kommer och hämtar mig om nån timma.
Ikväll får vi besök av min gudmor och hennes kille, ska bli så kul att ses.

Frank i nya badrocken.


Puss K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0