Fredag.

Idag är en stor dag, jag har dealat till mig ett nytt lyxigt soffbord. Ut med IKEA skiten och in med bolia design, wiihoo vuxen? JA!

Fika med grannen som precis sålt sin lägenhet för en miljard kl 11, vid 13 kommer Ps pappa och ska fixa lite, mitt hår ska färgas och sen ska det kollas på idol.
Vi ska inte käkamer godis i denna familj, från idag äter vi grönsaksstavar och dipp. Inte dipp för mig med för P.

Frank skriker på mamma nu så ja jag får väl gå dit och leka lite. Föresten han har sjuk hosta på morgonen, kan man ge nått mot de? Han kan lixom inte riktigt somna om för han hostar så...


 
Vem har snott råttans hatt, råttans hatt, råttans hatt...

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0