Mammaträff.

Idag har vi varit hemma hos sofia och träffat massa bebbar. Frankis skötte sig finfint.
Han brukar alltid vara gnällig och lite rädd för de andra barnen, eller nej inte rädd men han brukar bli lite ledsen när de klänger på honom och skriker.

Frank har börjat försöka krypa lite, han vickar över från sittandes så han hamnar på mage. Har man tur kommer han en liten bit innan han börjar tjura. Han försökte även ställa sig upp mot soffan idag, han kom nästan upp på fötterna. Så om någon vecka kan nog lillen ställa sig upp själv.

Frankis sov jätte dåligt inatt, P fick lägga honom i vagnen vid 3 då han varit vaken sen 0130, då somnade han om. Frank brukar alltid vakna vid 3-4 annars och få välling då, så imorse blev P lite lätt stressad vid 5 snåret när Frank inte vaknat upp i vagnen.
Vad gör smarthuvudet då? Jo han väcker Frankis som är så trött att han knappt kan hålla ögonen öppna och tvingar i honom välling. Smart kille de där, finns film på hela händelsen då P tyckte Frankis såg så rolig ut när han var trött.



Puss K.

Kommentarer
Postat av: Anders

hahahaha det där var det roligaste jag läst på länge :)

2010-11-15 @ 20:59:52
Postat av: K.

ja visstvetdu, han är smart den där killen. hahah

2010-11-15 @ 22:02:21
URL: http://midgetslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah tur att vi mammor har koll iaf!



Aaa de är min bror, många säker att vi är lika :P

Jaa jag vet inte riktigt när vi ska styra träff. Jag har fullt nu alla helger lite framöver, men i veckorna kan jag ju. Skulle behöva handla julklappar och det skulle ju sitta fint o göra de i sthlm.. Men vettefan om Milia skulle tillåta.. Haha men på nåt sätt måste vi ju ses. Kram

2010-11-16 @ 09:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0