Önskelista.

Frankis frågade mig idag om det inte var dags för mig att lägga ut hans önskelista till tomten i bloggen.
-Javisst svarade jag and here it comes...

Brio byggklossar i färg
En potta, yes efter jul är de dags
En rolig dragleksak (typ briotaxen)
Ägg maraccas
Smarta leksaker (som man lär sig något av)
Bilar i plast (typ skopis i byggare bob)
Lumilove Barbapapa nattlampa
Vinterskor med sula
Skinntofflor av märket Bobux eller Robeez


Mina julklappar i år kommer antagligen att lysa med sin frånvaro, men ja ett försök är det väl värt...

Mjuksdress i velour, (XS byxor, S jacka)
Mulberry bayswater, chocolate
Mascara
Min ansiktskräm
En ny kappa
Ja jag skulle kunna fortsätta i evigheter, men ja detta får vara nog. Har jag tur kasnke tomten kommer med en mascara iaf :)

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Andy

Vad hände med LV halsduken? =)

Den MÅSTE vara med på topp 5 listan!

2010-11-30 @ 02:29:23
URL: http://kensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0