Sovsjukan.

Frankis har sovit i snart två timmar nu, helt sjukt. Det har inte hänt sen han var nyfödd, kasnke för att han är sjukis.
För jag ska låta honom sova tills han vaknar va? Inte väcka honom??

Vid 13 ska vi till Eva och Astor på fikamys. Hoppas lillen kommer vara på bra humör nu när han har sovit så länge.

Gårdagen var stressig, jag och Frankis sprang runt och kollade på 4(!) lägenheter till favvo Alex sen bar de av till Årsta till Tomas och Ida. Jag spanade in alla fina saker de köpt till lilltjejen och Frankis lekte massor med Ida. Skönt för mig :)
Ojojoj va fina tjejsaker de finns, jag måste få en liten dotter!! Tur jag har Frankis som kan beskydda en lillasyster :)


Frankis och morfar :)

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0