Spyan.

Det är söndag och 1a advent, det firade vi med tre visningar och en kalasspya. Spyan kom medan jag kollade på lägnehet nummer 2, P ringer precis när jag står och pratar med mäklaren, han skriker i luren -KOM NU! och lägger på. 
Hela bilen och hela Frankis var nerspydda, av med jacka, byckor, strumpr, halsduk, ja ALLT och in i en filt i mammans knä. 
Medan P försöker få bort all mat, för ja, det är två burkar barnmat som kommit upp överallt(!) sitter lilla grisen i mitt knä och skrattar. Kul tycker han, mindre kul tycker pappan som fick bevittna en "America's Funniest Home Videos" spya i hans nya bil.
Nu är vi hemma, grisen sover och vi stinker spyor. Tvättmaskinen är igång, bilstolen hänger på tork lika så gosedjur och skor. Men det stinker iaf, P menar att det sitter i näsan. Jag kan inte annat än att hålla med.
.
Puss K.

Kommentarer
Postat av: nillan

Haha! Fy! Känner igen det där... har han mått bra resten av dagen och kvällen? Puss!

2010-11-28 @ 21:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0