Depp.

Det är inte bra nu.
Inte bra alls.

Jag vill inte vara med mer, jag mår illa, är snorig, känner mig som en balong, hostar, och ja värst av allt mina fina tuttar har förvandlas till nått jag inte ens vill prata om.

Dieten som jag och Nillan skulle köra i slutet av november är därför framflyttad för min del. Jag kan lika gärna tokbanta nu för sämre än såhär kan man nog inte må. Alla mina bebbekilo ska nu bort och samma gällande de där jävla lovehandelserna ja har.
På måndag kör jag stenhårt i två veckor!

Nu ska jag gå och dö.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: nillan

Hej!



Men, du är varken ful, tjock eller äcklig :( !! Men, jag ska fundera om jag ska hänga på dina shakes nästa vecka... Isak är ju så gnällig nu, så undrar om man själv orkar må som ett vrak då, haha.



Anders ska också spela... så det vore ju onekligen bra timing.. Hmmm.. tänker tills i morgon :)



Pusspusss

2010-10-13 @ 21:01:54
Postat av: Andreas

Kör hårt snyggo! :)

Krya på dig, och lycka till ;)

2010-10-14 @ 01:26:36
URL: http://kensen.blogg.se/
Postat av: nillan

Hejje!



Nu har jag sovit på saken :) Tror jag avvaktar till nov. och ev. kör shaksen då... Känner att jag har kommit igång så bra med långpromisar nu, så kör lite på det + träningen.. :) Men jag lovar att hejja på dig! :)



När tar vi nästa långpromis? Kör två dagar nästa vecka? :) Jag har en ny idé på runda....



Pusspuss

2010-10-14 @ 12:54:08
Postat av: nillan

Ska vi köra tisdag (efter lunch) och sedan lördag morgon då? :) När äter Frank lunch nu? Vi kan ju mötas direkt efter det... och sedan kör vi vid 10 på lördagen? Pusspusss

2010-10-14 @ 16:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0