Förkylda.

Jag och Frankis är jätte förkylda. Mitt huvud värker, jag är snorig, har ont överallt och hostar massa. Samma sak med Frankis stackarn, han har så svårt att sova med sin täppta lilla näsa, detta trots all nässprey.

Grattis P att vi inte är hemma!

Vi åker hem härifrån imorgon, ska bli skönt att komma hem till min egen säng och P. Han har lovat att fixa lite i lägenheten nu när vi varit borta, men vi får väl se hur det blev med de.

Alex och jag hade en super mysig kväll i fredags, vi kollade lägenheter, käkade indiskt, stickade och pratade massa.

Nu ska grisen få fiskbullar, en blir det promis längs stranden. Nästan så man kan bada!!

Puss K.


Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Nu har jag lagt upp lite pics på det som det ser ut nu. Nästan klart! :)



Kram på er.

2010-10-11 @ 17:34:18
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0