Heldag med I och E.

DAgen har jag och Frankis spenderat på essingen med Nillan, Erik och Isak. Vi hade tre gnälliga barn idag så det var skönt att inte vara själv. Vi promenerade, käkade sushi och partade massa.
Alltid lika mysigt att ses. Vi ska börja hård banta nästa vecka, alltså inte på måndag utan nästa. 
Vi ska promenera innan frullen två gånger i veckan, och käka sallad. 
VI hoppas på att loosa lite vikt men för säkerhets skull ska vi köra en shakediet i slutat av november så vi blir riktigt heta.
.
Annars har vi inte gjort så mycket. Vi var ju och badade i går, mormor kom förbi en sväng men det var ingen höjdare att spana in en gnällig Frankis i badet. Dyken gick som vanligt, not good. 
.
Frankis sover, P är och spelar, själv tänker jag sätta mig i soffan ocg sticka. Min halsdukjävel blir fan aldrig klar!!
.
Hur fan gör man stykeindelning på en mac, jag måste sätta punkter, tiltande? JA!!!
.
Puss K.

Kommentarer
Postat av: nillan

Ja visst får man påminna sig om hur bra man har det ibland, speciellt efter såna gnälldagar som vi hade igår,... Tiltande med mac, haha!



Nu får vi börja ladda, om åtta dagar kör vi! :)



Mysig dag igår :)



Pusspusss

2010-10-03 @ 09:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0