Herre min fucking gud.

Ja vad ska man säg om P egentligen.

Mellan Kl 4 och 5 på morgonen dricker min lilla Frankis välling, jag går ALLTID upp och gör denna jävla välling fast det är P som ska mata det målet.
I morse vägrade jag så jag tog frank medan P gick till köket.

Det dundrade lite, micron öppnades och stängdes typ 100 gånger, till slut när frankis började få nog av att vänta hörde jag hur han rörde med något i flaskan.
Jag skrek innefrån sovrummet och frågade varför han rörde om i flaskan,
-Det är klumpar fick jag till svar
- Du måste skaka inte röra.
-Jag gör ju de, men de funkar inte.

Det hela slutade med att en irriterad mamma fick gå upp och göra välling iaf.
Efter minuten som det faktiskt tar att göra välling, frågade jag irriterat P vad fan han höll på med.
Men ingen har ju lärt mig att göra välling säger han då!!
Då insåg jag att min man är en riktig idiot, vem fan har lärt mig att göra välling då??
Häll 5 msk i vattnet och skaka, oj shit ja vet är verkligen svårt, haha
Så ikväll ska vi ha en välling kurs.


Sa jag förestyen att min son är ett geni?
Han kan redan vinka vilket BVCtanten tyckte var genialiskt vid en så tidig ålder.
Ja jag vet han brås på mig..

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Tror inte jag heller kan göra välling :) Go P! ^^

2010-10-17 @ 01:12:50
URL: http://kensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0