Hungrig.

Ja just de, dagen har varit full av temptations i forrm av olika godsaker. Men duktig som jag är har jag bara druckit mina 4 shakes idag, totalt 372 kcal. Har googlat fram att man gör av med ca 2000-2500 kcal per dag så grattis mig, kanske loosat 2 gram under dagen, haha.
Nu jävlar kör jag stenhårt veckan ut.

Jag och Frankis har varit på ÖF med mammagruppen, jätte roligt hade vi, vi sjöng, lekte med massa leksaker och petade på andra barn.
När vi kom hem gick vi över till grannen på grannträff. Vi är fyra mammor i huset som har barn i ungefär samma åldrar, jätte kul de med.
Så nu har vi bestämmt en dag i veckan vi ska ses, rooligt.

Imorgon ska jag till MVC på söder, få se hur jag och lillen ska ta oss dit. Ska va dät 1030, suck så tidigt.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0