Ingen ork.

Just nu har jag ingen ork till något, inte blogga, inte städa, inte laga mat, jag orkar knappt ta hand om mig själv och mitt lilla barn.
Dagarna bara trillar förbi, häng med Frankis på dagarna och ensam framför tvn på kvällarna medan P är ute och leker med sina kompisar.

I måndags var vi på mammaträff, grannträff och lägenhetsvisning.
Tisdagen powerwalkade vi med nillan, käkade lunch med alex och storhandlade. Med vi menar jag Frankis och mamman.
Andreas kom även hit på kvällen, så vi snackade massa skit, lekte tuffa och kollade tv.

Idag har jag mestadels legat i sängen och inte alls känt att jag har velat gå upp. Vi struntade i ÖF besöket och Frankis fick hänga lite med P på eftermiddagen.

Imorgon är det dags för att bränna lite fett igen med nillan, sen ska vi även spana in en ny ÖF, skojskoj.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: nillan

Hej tjej!



Du måste börja äta lite mer, då ska du se att orken kommer tillbaka :(



Vi gasar på 10.15 as usual... Sen är det ÖF kl 13. Två andra mammor från min grupp ska dit också, så då får du träffa dom :)



Ses om en stund!



Pusspuss

2010-10-28 @ 08:29:07
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Jag vet inte. Jag förstår inte heller varför det måste vara såhär? Varför ska man behöva vara vaken hela jäkla nätterna är för mig ett mysterium. Man undrar ju när det blir bättre? Vid tvåårsåldern?



Haha nej men Elliott brukar inte somna om av sig själv så det var nog bara ren tur.



Vi var på BVC för en månad sen och då vägde han 13 kg och var 76 cm lång :) Frank då?



Puss och kram

2010-10-28 @ 09:04:19
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Ja, snart är det ju ettårsdagen! Ah. Helt sjukt.



Nej, jag har inte gjort det än. Farligt värre egentligen eftersom han ställer sig upp, men han kan inte ta sig ur den även om han verkligen försöker. Har varit lite lat eftersom vi ska flytta på söndag, så jag gör det då :) (Nu hoppar väl alla kärringar på mig, men men).



Puss

2010-10-28 @ 21:07:23
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0