Krypa.

Frankis tar sig framåt på sin 7 månaders dag. Han kryper inte, men framåt kommer han.
Har lagt upp en liten film på andra bloggen ni kan spana in. Tyvärr kunde jag inte lägga upp den där han faktiskt kom framåt, tror den var för stor. Men man kan tänka sig hur han gör, haha.

Frankis har namnsdag idag med ringde mammi och berättade. Och inte ens en liten present har stackarn fått. Eller jo en tandborste fick han idag på BVC av tandhygenisttanten.
Det visade sig att barnen i vasastan har bra tänder, bäst i sthlm faktiskt, eftersom föräldrarna är så medvetna och välutbildade! Jag och P sög åt oss extra mycket åt välutbildade delen :)





Imorgon ska vi ut på powerwalking med Nillan och Boysen, wiihoo.

Puss K.


Kommentarer
Postat av: nillan

Vad fina ni är :)



Hejja oss i morgon! Nu jäklar ska vi gå... :)



Pusspuss

2010-10-04 @ 20:11:04
Postat av: nillan

Hej!



Mätte upp vår runda nyss, och hemifrån mig till dit vi gick och vände var det sex kilometer... så då gick vi alltså 12 kilometer totalt :) Inte illa. =)

Pusspuss

2010-10-05 @ 14:39:32
Postat av: nillan

Haha! Nöjd kille som satt själv :) Och vad duktigt att han orkade vara vaken ända till 14.30! Mina skrikisar däckade vid 14.15 ungefär. De, framförallt Isak, har varit lite hängiga idag... han fick alvedon nu på kvällen för han verkade inte må så bra, så hoppas han sover bättre i natt. Var så himla trött nu på kvällen så han började gnugga ögonen redan vid 16.00 :)



Jag tycker vi kan testa alla sorterna, så ser vi vilka vi gillar bäst :) Köp en av varje till oss båda? Kan jag betala dig när vi ses nästa gång? :)



Pusspuss

2010-10-05 @ 20:34:55
Postat av: nillan

Hahaha! Det är två små bebisar och en lite större :)



Men du, jag lämnade ju en kommentar här nyss med, men den ser jag inte nu? Blogg.se kanske inte heller mår 100. Och påtal om vinden, mina kinder är fortfarande röda efter all vind som blåst på mig idag... :)



Pusspuss

2010-10-05 @ 20:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0