Mandis.

Frank älskar mandisar, clemisar och ja allt vad de nu heter.
Jag får inte äta en utan att bjussa, nu efter lunchen fick han en halv mandis och när jag skulle käka upp andra halvan blev de kaos.

Vikten, japp min vikt verkar vara svår att ändra på, jag står still på 52. Midjemåttet har däremot minskat med 5 cm på dessa två veckor, woohoo.
Så nu fortsätter jag men inte lika hårt som jag gjort, utan nu kör jag en no carbs diet. Så får vi se hur de går.

Nu i veckan är det höstlov vilket innebär att alla mina och Frankis aktiviteter är inställda, inget kul alls. Så detta blir nog en tråk vecka.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Pappi

Kom ihåg att muskler väger mera än fett så du är på rätt väg. Mindre fett mera muskler. Kram Pappi

2010-10-31 @ 14:51:21
Postat av: nillan

tjena!



Ja, vi går i morgon som vanligt :) Vår måndagsfika blev inställd idag, och vi ska ses i morgon 14.30.. men om ni vill så kan ni ju luncha hos oss, så kan vi ta en promis vid 13.45 ungefär, så kan ju ni gå hemåt och vi mot fikat... om du vill :)



Kanske kan ses hos er på fredag eller lördag om du inte har något planerat?



Ikea satsar vi på nästa vecka när det inte är lov va? Läste att en tjej varit där i söndags, och det hade varit smockat med folk... :)



Pusspuss

2010-11-01 @ 16:03:15
Postat av: nillan

Ja men då kör vi promisen idag och ses en dag till helgen. Tisdag borde funka med IKEA. Vi går som vanligt på fm och åker på em i så fall eller? :) Puspsuss

2010-11-02 @ 07:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0