ÖP.

Dagen har jag och Frank spenderat på öppnaförskolan. Först sjöng vi lite sen gick vi ner till lekrummet. 
Där träffade vi en mamma med hennes söta son som var 8 månader. Detta är den första unga mamman jag träffat på i vasastan, supertrevlig och rolig. Blir perfa för mig och Frankis när Nillan inte orkar med oss längre, haha.
.
Frankis tassar på i sin nya stol, snart kommer han kasnke på hur han ska göra för att ta sig framåt.
.
Imorgon blir det en heldag, vi ska först på UL för franks höft. Sen måste vi till stan för att shoppa present och knappar. Jag ska även kolla in min väska, vill ha!! Den skulle passa så fint till vagnen, haha
.
Natten var tuff, Frankis vaknade massor, och när klockan var 0230 tyckte han att det var dags att gå upp. Han var då vaken nån timma innan han somnade om igen och vaknade 5 för lite välling. 
Idag fick han näsdroppar innan han skulle sova så jag hoppas han sover lite längre inatt, till 5 iaf.
Puss K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0