Skrutt 7 månader.

Tänka sig att min lilla skrutt redan är 7 månader, tiden går så fort.
.
Hans favvo mat är spagetti och köttfårssås, han hatar fisk, han bajjar minst 3 gånger per dag. Han har stl 68 på kläder, han kan nästan sitta utan kuddar bakom. Han kryper inte än men står och juckar på alla fyra. Han älskar sin välling, han hatar att dyka men älskar att bada. 
Han tycker inte om att åka bil om han inte sover, vagnen är en riktig höjdare. Han älskar frukt av alla de slag och äter så mycket han får.
Men framförallt och bästa av ALLT, han ÄLSKAR sin mamma... Och hans mamma älskar honom...
 
Puttinutten, tänka sig att han har varit så liten.
.
Puss K.

Kommentarer
Postat av: nillan

Lille plutten :)



Grattis Frank på sju månaders-dagen (en dag i förskott :))



pusspuss på er

2010-10-03 @ 14:22:47
Postat av: Anna & Melody

Naaaw så söt han är :)

Ja lilla Melody hon har en jättekalufs verkligen :) precis som jag hade när jag föddes hihi

Ja men visst går tiden fort... Melody blev 4 månader förra veckan och jag tycker nyss att hon föddes! Samtidigt så känns det som att hon alltid varit här på något vis :)

Hoppas ni får en fin måndag

2010-10-04 @ 09:20:05
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jepp 6 kilo är det jag gått upp hittills.. :) Men då har jag lite att ta av innan så.. Är ju inte direkt smalast.. Så 6 kilo är för mycke enligt min semester bm...



Söt pojk förresten.. :):)

Och kul med nya kommenterarer och läsare på bloggen! :):)

2010-10-04 @ 10:06:54
URL: http://pinklisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0