Spiral.

Jag och Frankis tog bussen mot söder imorse, en timma senare var vi framme på vårat MVC. 
Jag satte in en spiral, tyvärr klantade sig barnmorskan så ev kan jag få gå dit och göra om det. Fuck va ont de gör, har de inte gått över på 2 dagar så måste den ut. 
.
När man satt in en spiral får man inte ha sex utan kondom på en vecka, så Frankis och jag plockade med oss några.
Dessa kondomer visade sig vara extremt roliga enligt lillen som vägrade släppa dem. Hela bussresan hem satt han med en i handen, folk måste ha trott att jag var helt knäpp. haha.
.
Puss K.

Kommentarer
Postat av: nillan

Hej!



Hoppas att det slutat göra ont nu :S



Klart vi kan hänga lite efteråt på torsdag! Ska P också spela på tors?



Pusspuss

2010-10-19 @ 19:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0