BVC.

Efter ytterligare en natt av gallskrik beslutade jag mig för att gå till BVCs öppna mottagning idag.

Först vägde hon honom och han hade gått ner i vikt sen sist vi var där. Detta var såklart inte bra så nu ska vi blanda matolja i allt han käkar.
Hon sa även att runt 8 månader kommer de på att de är "stora" och blir väldigt gnälliga och mammiga. Hon sa att de blir rädda för att de ska bli lämnade.
Detta märker jag verkigen på Frankis, så fort jag går iväg börjar han gnälla.

Hoppas på att han kommer gå upp i vikt till nästa gång vi ska dit om tre veckor.

Idag har vi varit på IKEA och handlat lite småsaker till Frank och lite säkrehetssaker till hemmet.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Nillan

Lilla gubben :( Vad sa hon om nattamningen då? Och skrikandet... Vad vägde han nu? Pusspuss

2010-09-28 @ 08:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0