Dopet och utgång.

Jaha då var dopet avklarat, det gick ju bra förutom en liten skrikande unge.
"Vi döper honom när han är lite större så han inte gråter", jo tjena så var det ju precis.
Jag ska försöka lägga upp lite bilder här senare idag om jag orkar.

Utgång igår, jo vi var på Patricia, vi kom hem runt 5,6. Eller alla kom inte hem, en försvann som vanligt och en spydde sönder både toaletten här hemma och donkens. Jag säger inte vem som gjorde vad!?

Jag mår iaf oförskämmt bra idag, jag struttade upp vid halv 9 snåret, ammade ungen som vägrade ta flaskan, och ja håll i hatten jag ammade på fyllan...

Nu har jag hoppat runt och packat upp alla Frankis paket och städat lägenhetet.
SHit det var ju nästan 1,5 år sen jag söp till, jag minns att jag alltid var såååå bakis.
Va hände! Nu sitter jag här som om jag vore 15 igen och aldrig känt på en bakfylla, tack gud för det! Måste vara för att jag sjöng med i alla psalmer och läste en bön i kyrkan. Jag ska nog banne mig börja gå i kyrkan, eller vad säger du AleC ;) Vi gillar ju prällen.

Ne nu ska jag kolla till kräkot...

Puss K.

Kommentarer
Postat av: nillan

Haha, verkar ha varit en bra utgång ;-)



Hejja bilder från dopet!



Pusspuss

2010-09-06 @ 16:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0