Bajsdag.

Natten var kämpig.
Frankis sov 6 timmar i streck för första gången i livet, jag och P satt uppe till halv 3 idioter som vi är. Tror vi ungefär fick 5 timmar var av sömn inatt, grattis oss.
Jag gick upp vid 8 och städade lägenheten, när klockan var 10 väckte jag P och vi gick till cafe sirap och käkade pancakes och brunch. Nya favvo stället kan jag lova.

Annars har vi inte gjort mycket i regnet.
Imorgon är det lägenhetsvisning, jag är så laddad. Hoppas den inte blir så dyr!!!!

Oj jag glömde nästan berätta om Frankis och Ps incident. Här om dagen bajjade Frankis på P när han satt untan blöja, sjukt kul tyckte jag och sjukt äckligt tyckte P. Efter detta trodde man inte att P skulle låta det ske igen, men jovisst. I dag när de satt på toastolen och väntade på att få komma in i duschen hände det igen, moohahah. Jag dog av skratt.
Så nu har jag tvättat igen, wiihoo. Men det var de värt ;)




Puss K.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0