Sol.

Solen skiner över stockholm, snälla fortsätt med det tills snön kommer.
Jag och Frankis är ute så mycket vi kan, det är lite kallt men i solen är det sååå skönt. Frankis har börjat käka massor, hoppas det var tanden som gjorde att han tappade aptiten lite. 
P tror jag ger honom för mycket mat, kan man det? Säger de inte till när de är mätta?
.
Frankis mat:
Frulle 1: Välling 250ml
Frulle 2: Gröt och en frukt
Lunch: 2/3 burk mat och lika med frukt
Middag: 2/3 burk mat och frukt
Kväll 1: Lite gröt
Kväll 2: Välling 250ml
.
Går han inte upp i vikt nu till nästa BVC besök är det inte 100, haha. Min lilla tjockis.
.
Vi har 6 datorer här hemma och 1 är frisk resten sjuka, ååå så sjuka. Detta är såklat mitt fel. Din msn fuckar upp alla våra datorer tycker P. Konstigt då att bara min egna gamla data är frille, wiihoo.
Imorgon är det babysim igen, shit va fort tiden går. Snart är Frankis 15, kör moppe, tar hem tjejer och tjuvröker. Inte OK.
.
Puss K.

Kommentarer
Postat av: nillan

Hahaha, du är så rolig :)



Hejja natt-Frank! Grymt :) Och vad bra han äter... Han behöver ju gå upp lite, så mata på du :)



Blir nice på lördag. Pusspussss

2010-09-30 @ 20:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0