Sucksucksuck.

ÅÅhh, shit va jobbig min lilla son är. Nätterna är kaos nu när jag försöker sluta amma. Han skriker minst 3 timmar varje natt mellan 01 och 05.

I natt gav jag efter, Frankis hade skrikigt minst i 2 timmar, då åkte de fram,  tuttarna, och Frankis var in heaven. Han tuttade lite och somnade fin fint om, Ska det vara så här?
Detta var tredje dagen av gallskrik. Jag läste på nätet att efter en vecka när man slutat amma brukar sömnen bli bättre.
När jag läste detta tänkte jag EN VECKA, shit de är ju lugnt. Inga problem med att står ut 7 jobbiga nätter.
Jotjena, det är hemskt. Vi är endå två som kan kämpa och endå gav vi efter.

En frustrerad P sa inatt, - "Det kanske är för tidigt att sluta amma". Men det sa han bara för att han var trött och ville att jag skulle ta över. Vilket jag gjorde, vi blir föresten typ osams varje natt, haha.

Så nu har vi fuckat upp de 7 dagarna med ammningen inatt. Så inatt börjar vi om på 7 dagar och hoppas vi kommer längre.


Nu ska jag och Frankis iväg och träffa AlexBalex, wooiihhhoo

Puss K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0