Susanna.

Idag har jag och Frankis varit på dejt med Susanna medan P är och spelar golf.

Vi promenerade lite i regnet och satte oss och fikade. Frankis älsakde susanna, sist de sågs kunde han inte riktigt sitta i knät men nu oj mamma dög inte längre när de fanns en snygg tjej i närheten, haha.

Nu väntar vi på P, storhandling på ICA maxi väntar på oss. Finns nada i kylen, hoppas de har fått in min favvo choklad. Eller jo just de det var ju denna vecka jag skulle banta, eller inte. Shit jag behöver morivation.
S berättade om nått gym på Lidingö där de peppar de som tränar som fan på passen så man verkligen tar ut sig. Funderar på att hänga med henne dit, lite långt att åka bara och DYRT, men det kan de vara värt.



Tuffing på mammas gamla kärra..

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0