Valvaka.

Jag tvingar P att kolla valvakan med mig, stackars P han är inte alls intresserad. Han hade antagligen inte ens röstat om det inte var för mig.

Förra valet satt jag på moderaternas valvaka och var så nervös att jag nästan grät, idag sitter jag i mjukisar med ostbågar runt munnen.
Tider förändras, sverige förändras. Jag skulle vilja skriva mer om dagens val men med hänsyn till allt och alla låter jag bli.
Men vi kan väl alla vara överens om att sverige är starkt, sverige förändras, jag har inte riktigt bestämmt mig än om det är till det bättre eller det sämre.

Men en sak är iaf säker, moderaterna har gjort det igen! Denna gång utan mitt ihärdiga kampanjande men det gick endå.

Puss K.

Sa jag föresten att frankis fått en tandis, det är därför han varit så gnällig. Eller det är därför han är så gnällig.
Nu ska jag gråta lite till Freddans tal.

Kommentarer
Postat av: Emma & Theo

det låter precis som för oss det där! Theo släpper nummer två varje natt numera jättejobbigt för han blir så pigg sen när man tar upp han för att byta =/ Theo är ganska tidig med sina gaddar, det ska tydligen vara väldigt ärftligt (stavning)! Han har fått dom två mittersta/nedersta och allt började redan när han var 3 mån och 3 veckor suck men nu är det ju i full gång och det är inte att leka med :P



Ne men som du säger, vi har ju världens finaste och när man vaknar till sin leénde skatt på morgonen så kan man ju inte annat än att skina som en sol själv ;) kramar

2010-09-20 @ 20:43:48
URL: http://littletoddler.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vilken förändring är du osäker på om den är till det bättre eller det sämre? Sd i riksdagen?

2010-09-25 @ 02:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0