Jag var bara tvungen...



Puss K.

Kommentarer
Postat av: nillan

Såååå ja, ett inlägg :) Det är helt OK att börja blogga igen ;-) Hejja hejja hejja!



Sötaste fyllot jag sett förresten :)



Puss

2011-04-30 @ 12:46:40
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Vad gullig du är! Tack!



Börja blogga igen! Haha.



Puss och kram

2011-05-31 @ 08:43:25
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

så söt :)

2011-06-03 @ 11:50:43
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Ja, jag kanske ska införskaffa mig en sådan, men det är mest ansiktet som blir rött. Jaja, man får förska hålla dom i skuggan. Fast det är ju typ omöjligt. Elliott vill bara vara där han inte får :P



Vi mår bra :) Livet är lite upp och ned, men jag satsar på mig själv nu, så det kan bara bli bättre! Hur mår ni?



Puss och kram på er!

2011-06-28 @ 21:56:23
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Haha, jag håller med. De få gångerna jag lämnar huset utan Elliott så diskuterar jag med mig själv mest hela tiden, mumlandes. Folk måste tro att man är efterbliven!



Jo vi mår jättebra! Elliott börjar på dagis nu i augusti så lite ångest har man. Vill bara spendera all min tid med honom nu. Plutten. Hur mår ni? Hur går allt? :)



Kramar

2011-07-23 @ 20:39:42
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: EMMAS!

haha söt :D

2011-07-24 @ 20:35:54
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Jag ska fortsätta plugga dom gymnasiepoängen jag har kvar, suck. Meeeen det måste göras och nu kan jag äntligen fokusera och få klart skiten så att jag kan plugga vidare sen :) Dudå?



Puss och kram

2011-07-25 @ 18:41:58
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Nä nu slutar jag nog helt alltså. Dom är så stora, det är ju lite onödigt när dom kan käka mackor, gröt, yoghurt, banan och allt sånt där :)



Min nya rutin är havregrynsgröt med mjök istället för vatten, blandat med antingen pyttepytte honung för god smak eller typ någon fruktpure. Elliott käkar typ en hel vuxenportion och det står man sig ju länge på :) Lycka till!



Hur mår ni annars? Går allt bra med lillungen?



Puss och kram!

2011-08-14 @ 21:17:07
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Ja jag dör alltså. Elliott är också nästan vuxen nu känns det som, haha. Okej, inte riktigt men ändå. Jobbigt snabbt går tiden i alla fall.



Inskolning på onsdag :)! Ska både bli kul och läskigt. Skönt för att jag kan börja jobba deltid och plugga klart, men såklart sorgligt att inte få dela varje ögonblick med Elliott.



Puss!

2011-08-15 @ 20:07:25
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: matilda

Aha ok :) Hur går det då? Jobbar du på cafét som innan?

Milia går typ aldrig senare än till halv tre. Brukar oftast hämta vid två. Beror på när jag slutar men slutar ju nästan aldrig senare än tolv, ett och då är det ju bara ca 2-3 dagar i veckan. Så är hon ledig på fredagar, danne har tagit pappadagar varje fredag :) Men jag är också oftast ledig då så det blir långhelg.. :) Börja blogga lite igen tycker jag, vill se bilder på frank :) Eller har du facebook? puss

2011-10-20 @ 20:47:59
Postat av: MatIlda

Ja tiderna är ju prio ett nu när man har småbarn! Det heter hemfrid och hjälper med hushållsnära tjänster typ. Större i Sthlm än i Uppsala, här är det bara städ men hemma hos folk. Jätteskönt! Skulle aldrig tro att jag skulle jobba med det nångång haha. Men det är liksom bara fräscha ställen man städar på. Inte plocka eller nåt, bara torka samma och dammsuga.. Hur skönt som helst! Tjänar dessutom mer i timmen där än i blomaffät som ja jobbade i förut.. Sjukt! 112 kr i timmen på städ liksom.. Så det är ju ett tips! Även om jag aldrig skulle skriva ut eller säga till folk va ja jobbar med ;P men trivs verkligen med det. Framförallt tiderna..:) tänkte plugga nåt sen efter nästa bebis.. Vet dock inte vad:) puss

2011-10-24 @ 21:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0