Alex och Fransson.

Vi fick besök på kvällskvisten av favvo Alex och lilla Fransson. Stackars Fransson hade varit hos veterinären så de kom hit och hälsade på lite då vi bor grannar med djurakuten.

Frankis som älskar både Alex och Fransson blev öveerlycklig, klappa katten och pilla på hans väska.
Men det bästa var nog Alexmyset, jag fick gå ut och in ur rummet hur jag ville ingen ledsen min där inte.
Min lilla kille börjar verkligen känna igen människorna omkring sig.
Som på ÖF, Frankis kryper omkring som om han vore hemma. Kryper ut från lekrummet utan att ens bry sig om var jag är.
Han börjar bli stor..

När Frankis somnat käkae vi lite spagetti och köttfärssås och snackade lite skit.

Nu ska jag och min man kolla lite serier..

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0